forum medyczne

Forum medyczne. Porady medyczne. Forum psychologiczne. Lekarze.

Forum poświęcone chorobom, zdrowiu intymnemu, psychicznemu, nerwicom.



sklep medyczny




Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Post: 2011-03-06, 11:34 
Offline
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2011-03-06, 11:20
Posty: 119
Witam,

od jakiegoś czasu mam wysoki puls i skoki cisnienia. Wczoraj lekarz mi zapisał concor cor 1 raz dziennie 1,25mg i w razie zwyżki Cordafen pod jezyk 10mg.

Mam pytanie: podejrzewa się u mnie nerwicę - czy jak mam z reguly niskie ciśnienie 110/80,110/70 to ten concor cor jest bezpieczny? Bo skoki zdarzają się niecodziennie. raz na dwa dni pod rząd lub raz co dwa dni. Skoki są do 160/110.Puls i szybkie bicie serca czuję codziennie przez jakis czas. puls od 90 do 100.

Przeczytałam ulotkę concor cor i tam piszą ze objawami nie pożądanymi jest zwolnienie akcji serca dosyć często dlatego sie boje go brac.

Do tego mam jeszcze przepisany pramolan 50mg 2 razy dziennie.


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
Post: 2011-03-06, 11:36 
Offline
Ekspert
Ekspert
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2011-02-10, 23:23
Posty: 15925
Czy lekarz wie że stosujesz Promalon?Pomiędzy lekami Cordafen i Pramolan zachodzi interakcja.
Oba leki mają wpływ na tętno i naczynia krwionośne, zwykle powodując obniżenie ciśnienia krwi i tętna. Leki te są czasem używane razem do zwiększenia ich efektów. W niektórych przypadkach kombinacja tych leków może zwiększyć ryzyko wystąpienia niepożądanych skutków ubocznych (szczególnie u osób z nieregularnym tętnem, lub uszkodzonym mięśniem sercowym)
Nie widzę przeszkód w stosowaniu wg zalecenia Concor Cor również w połączeniu z Promolanem(najlepiej jeden stosować przed śniadaniem a drugi w 30 minut po śniadaniu)

_________________
Nie udzielam porad przez pw!


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
Post: 2011-03-06, 11:37 
Offline
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2011-03-06, 11:20
Posty: 119
Wszystkie trzy leki przepisał mi lekarz pierwszego kontaktu ...

Pramolan i Concor cor mam zazywać normalnie codziennie a Cordafen doraźnie w razie skoku gwałtownego ciśnienia.

czyli rozumiem, że jak będę zażywałam oba leki to może nie dojśc do skoków bo obniżają ciśnienie i nie będzie to konieczne?

A jeśli nastapi taki skok lepiej Cordafenu nie brać?

Z góry dziękuję za opinię o lekach

_________________
...Zagłuszanie bólu na jakiś czas sprawia, że powraca on ze zdwojoną siłą...


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
Post: 2011-03-06, 11:37 
Offline
Ekspert
Ekspert
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2011-02-10, 23:23
Posty: 15925
Pramolan i Concor cor wg zaleceń codzień.Cordafen doraźnie(czasem może zajść taka potrzeba,jednak zawsze należy uznać czy rzeczywiście jest potrzeba,raczej wówczas kiedy stan wysokiego ciśnienia będzie się utrzymywać dłużej)

_________________
Nie udzielam porad przez pw!


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
Post: 2011-03-06, 11:37 
Offline
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2011-03-06, 11:20
Posty: 119
a mam jeszcze jedno pytanie
przepraszam że tak na raty

czy jak z reguły jestem niskociśnieniowcem tylko miewam niekiedy skoki, i będę brała te leki, to ciśnienie mi się nie obniży jeszcze bardziej?

puls mam non stop wysoki jedynie.

_________________
...Zagłuszanie bólu na jakiś czas sprawia, że powraca on ze zdwojoną siłą...


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
Post: 2011-03-06, 11:39 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2011-02-01, 23:05
Posty: 34560
Proszę śmiało pytać,zawsze w razie wątpliwości.Od tego tu wszyscy jesteśmy aby pomagać.
Concor cor ma za zadanie regulować pracę serca w tym przypadku obniżyć czynność serca.Nie powinno mieć to znacznego wpływu na ciśnienie,dopiero w połączeniu z innymi lekami obniża ciśnienie.


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
Post: 2011-03-06, 11:40 
Offline
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2011-03-06, 11:20
Posty: 119
czyli że spokojnie przy moim z reguły niskim ciśnieniu mogę brać oba leki ...Concor cor i pramolan ....?

_________________
...Zagłuszanie bólu na jakiś czas sprawia, że powraca on ze zdwojoną siłą...


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
Post: 2011-03-06, 11:40 
Offline
Ekspert
Ekspert
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2011-02-10, 23:23
Posty: 15925
Tak

_________________
Nie udzielam porad przez pw!


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
Post: 2011-03-06, 11:44 
Offline
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2011-03-06, 11:20
Posty: 119
dimedicus - jakie jest prawidłowe tętno?

ja zaobserwowałam u siebie 90 do 100 czasem powyżej, przeważnie z rana wyższe, nawet jak się dobrze czuję jest ono pow. 90 czy to normalne?

_________________
...Zagłuszanie bólu na jakiś czas sprawia, że powraca on ze zdwojoną siłą...


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
Post: 2011-03-06, 11:44 
Offline
Ekspert
Ekspert
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2011-02-10, 23:23
Posty: 15925
Tętno w zależności jest od wieku a nie wiem ile masz lat i tak u młodzieży jest średnio 85 u dorosłych może być w gr.60-90.Jeśli jest powyżej i się utrzymuje może wskazywać na problem z serduszkiem.Zalecone leki za jakiś czas powinny obniżyć tętno.(nie jest,to tak że krótkie stosowanie obniży zaraz objawy)

_________________
Nie udzielam porad przez pw!


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
Post: 2011-03-06, 11:45 
Offline
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2011-03-06, 11:20
Posty: 119
mam 38 lat.

a czy mozliwe ze to nerwca?

_________________
...Zagłuszanie bólu na jakiś czas sprawia, że powraca on ze zdwojoną siłą...


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
Post: 2011-03-06, 11:45 
Offline
Ekspert
Ekspert
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2011-02-10, 23:23
Posty: 15925
Może być z nerwicy ale jeśli się utrzymuje dłuższy okres czasu nie jako już przyczyna pierwotna ale wtórna.Długi okres stanów nerwicowych ma wpływ na pracę serca.Czy było wykonane badanie ekg i usg serca?

_________________
Nie udzielam porad przez pw!


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
Post: 2011-03-06, 11:46 
Offline
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2011-03-06, 11:20
Posty: 119
miałam robione tylko ekg,wyszlo dobrze, czy zrobic tez usg?

_________________
...Zagłuszanie bólu na jakiś czas sprawia, że powraca on ze zdwojoną siłą...


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
Post: 2011-03-06, 11:46 
Offline
Ekspert
Ekspert
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2011-02-10, 23:23
Posty: 15925
Można zrobić dla pewności.

_________________
Nie udzielam porad przez pw!


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
Post: 2011-03-06, 12:23 
Offline
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2011-03-06, 11:20
Posty: 119
witam ponownie

dzisiaj miałam atak w postaci:
puls masakra 140/min, i ciśnienie znowu skoczyło mi ale jakieś dziwne bylo bo miałam 149 na 118 ,
czy takie ciśnienie może być?
bo zawsze myslałam ze to pierwsze skacze bardziej przy nerwicy :(
mam zdiagnozowaną nerwicę i zrobione Echo serca - w porządku.

po 5 minutach samo przeszło ale teraz się czuję bardzo słaba:(

[ Dodano: 2011-03-13, 21:38 ]
ponawiam pytanie, czy cisnienie 148 na 120 jest w normie przy nerwicy?
czy mozliwe jest że coś się mi może stac?
bo to dośc nietypowy wynik :(


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  


sklep medyczny



Technologię dostarcza phpBB3® Forum Software © phpBB Group