forum medyczne

Forum medyczne. Porady medyczne. Forum psychologiczne. Lekarze.

Forum poświęcone chorobom, zdrowiu intymnemu, psychicznemu, nerwicom.



sklep medyczny




Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Post: 2011-12-07, 21:25 
Offline
Użytkownicy

Rejestracja: 2011-12-07, 20:33
Posty: 1
Witam, od dłuższego czasu biorę leki antydepresyjne z grupy SSRI o nazwie Elicea, przez ten czas brałem różne leki a dokładniej od 2009 roku, nie leczyłem się systematycznie, ponieważ byłem przeciwstawny w braniu leków ze względu że to może się odbić na moim zdrowiu, kodzie genetycznym, i płodności (tak samo i w kodzie genetycznym spermy). Wszystko to się zaczęło w 1 klasie gimnazjum, po skończeniu szkoły podst., wszystko się zmieniło, sytuacja, nowa szkoła, nowe przedmioty, stres, rówieśnicy potem depresja a w drugiej klasie na początku nerwica natręctw obrzydzenie, bakterie, zarazki, wirusy i grzyby niewidzialne panujące wokół nas, w ogóle też zauważyłem że rówieśnicy nie dbali o swoją higienę osobistą brzydziłem ich się bardzo dotknąć np. też podawania ręki, co za tym idzie zaczęli Mi dokuczać, to że z nimi się nie witam, unikam ich i w ogóle potem już wszystko odbiło Mi się na psychice zacząłem tak robić w domu, rodzice ze mną chodzili do psychiatry brałem przeróżne leki.. W 2010 wylądowałem w klinice na 3 miesiące, wtedy oblałem szkołę, brałem leki Hydroxyzynę, Zalaste, a potem za jakiś czas Lexapro, potem przerwę długa w braniu leków, ponieważ nie było Mnie stać na kupienie, teraz akurat biorę Elicee 2 razy 1, codziennie i systematycznie, ostatnio zauważyłem że jakoś te leki pomagają Mi w smutku, ale martwię się też zdrowiem, bo jakoś nie mam popędu, ani gdy pomyśle o scenie erotycznej, Mój penis jest w stanie spoczynku i jakoś nie czuję się podniecony + nie czuje gdy plemniki w kanalikach buzują, tak jakby w produkcja była zgaszona, gdy wstaję rano jest erekcja penisa, jakoś nie mam ochoty na seks nawet i to Mnie martwi, tak samo czytałem że leki z grupy SSRI mogą prowadzić do bezpłodności, a te leki mam brać jest przez ok. 2 lata załamuje Mnie to, i też taki eksperymentowanie lekami też może doprowadzić do bezpłodności, boję się że te leki coś mogą w kodzie genetycznym spermy zmienić i że nie będą intelektualne tak samo że będą miały taką chorobę np. depresję, czy NN, lub coś innego, boję się bardzo, że przez branie tych leków mogę być bezpłodny!!! Tak samo teraz już jest zima, zimne wiatry i w ogóle, nabawiłem się też zap. naj. i jądra gdy oddaje mocz wychodzi z tą moczą taką ropa bolą Mnie kanaliki nasienne i żylak w lewej stronie jądra (gdy chodziłem do szk. podst., miałem to operowane) czy mogło się przywrócić, bolą Mnie kanaliki, może ze względu przez te leki że zatrzymuję plemniki??? Chcę żeby moje dzieci były zdrowe w przyszłości!! Proszę o pomoc!

_________________
aVENTIs


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
Post: 2011-12-07, 22:13 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2011-02-01, 23:05
Posty: 34759
Już pisałeś o tym pod innym nickiem i odpowiedź została udzielona.Temat zamykam.


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  


sklep medyczny



Technologię dostarcza phpBB3® Forum Software © phpBB Group