forum medyczne

Forum medyczne. Porady medyczne. Forum psychologiczne. Lekarze.

Forum poświęcone chorobom, zdrowiu intymnemu, psychicznemu, nerwicom.



sklep medyczny




Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Post: 2011-07-12, 16:06 
Offline
Użytkownicy

Rejestracja: 2011-07-12, 16:03
Posty: 4
stosuje lek trioxal 100mg raz na dobę, i mam go zażywać przez miesiąc od dzisiejszego dnia. Moje pytanie czy podczas kuracji tym lekiem mogę spożywać alkohol ? na ulotce dołączonej do opakowania nic o tym nie pisało ze spożywanie alkoholu podczas stosowania leku jest nie wskazane. Bardzo proszę o opinie ekspertów.


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
Post: 2011-07-12, 16:59 
Offline
Ekspert
Ekspert
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2011-02-10, 23:23
Posty: 16384
Nie wchodzi w interakcje.

_________________
Nie udzielam porad przez pw!
Z dn.10.07.2014 zawieszam udzielania porad
Tylko trudne przypadki


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
Post: 2011-07-12, 17:54 
Offline
Użytkownicy

Rejestracja: 2011-07-12, 16:03
Posty: 4
dimedicus, czyli mogę bez obaw oraz żadnych skutków ubocznych spożywać alkohol ? wybacz mi za upierdliwość ale muszę się upewnić.


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
Post: 2011-07-12, 18:25 
Offline
Ekspert
Ekspert
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2011-02-10, 23:23
Posty: 16384
Zależy co się rozumie przez spożywanie alkoholu.Lek ten ma wpływ na wątrobę i nie powinien być stosowany dłużej jak 1 miesiąc w połączaniu z większymi dawkami alkoholu może negatywnie wpłynąć na wątrobę.W niewielkich dawkach nie ma wpływu.

_________________
Nie udzielam porad przez pw!
Z dn.10.07.2014 zawieszam udzielania porad
Tylko trudne przypadki


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
Post: 2011-07-13, 01:18 
Offline
Użytkownicy

Rejestracja: 2011-07-12, 16:03
Posty: 4
dimedicus, "w połączeniu z większymi dawkami alkoholu może negatywnie wpłynąć na wątrobę..." negatywnie wpłynąć, co przez to rozumiesz? może to zaburzyć jej działanie przez co mógłbym się w najgorszym przypadku znaleźć w szpitalu ?


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
Post: 2011-07-13, 10:31 
Offline
Ekspert
Ekspert
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2011-02-10, 23:23
Posty: 16384
jak wiadomo lek ten ma określone działanie wpływające na wątrobę o ile się stosuje dłużej a częste picie alkoholu w większych dawkach też ma wpływ na wątrobę.Wiec suma negatywnych skutków może wywołać zaburzenia.Jak zaznaczyłem małe dawki alkoholu nie mają wpływu.Wszystko ma swój umiar.

_________________
Nie udzielam porad przez pw!
Z dn.10.07.2014 zawieszam udzielania porad
Tylko trudne przypadki


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
Post: 2011-07-13, 11:07 
Offline
Użytkownicy

Rejestracja: 2011-07-12, 16:03
Posty: 4
dimedicus, dziękuję Ci bardzo za pomoc, myślę że temat do zamknięcia :)


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  


sklep medyczny



Technologię dostarcza phpBB3® Forum Software © phpBB Group