forum medyczne

Forum medyczne. Porady medyczne. Forum psychologiczne. Lekarze.

Forum poświęcone chorobom, zdrowiu intymnemu, psychicznemu, nerwicom.



sklep medyczny




Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: 2011-03-12, 17:51 
Offline
Użytkownicy

Rejestracja: 2011-03-12, 17:41
Posty: 18
Witam. Od jakiegoś czasu dzieją mi się dziwne rzeczy z językiem. Nie wiem czy mam się czegoś bać czy nie i czy w ogole coś z tym robić(grzybica czy inne cholerstwo?). Może zdjęcia pozwolą rozwiać wątpliwości:
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
Post: 2011-03-12, 21:08 
Offline
Ekspert
Ekspert
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2011-02-10, 23:23
Posty: 16380
Objawy wskazują na drożdżycę,wskazana wizyta u lekarza i stosowanie środków miejscowych a w przypadku niepowodzenia leków doustnych.
Samemu można zastosować SOLCOSERYL,

_________________
Nie udzielam porad przez pw!
Z dn.10.07.2014 zawieszam udzielania porad
Tylko trudne przypadki


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
Post: 2011-03-12, 21:40 
Offline
Użytkownicy

Rejestracja: 2011-03-12, 17:41
Posty: 18
czy można zrobić jakiś wymaz ku temu wynalazkowi? Czy drożdzyca mogła powstać po kuracji 3dniowej antybiotykiem azymicin?


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
Post: 2011-03-12, 21:56 
Offline
Ekspert
Ekspert
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2011-02-10, 23:23
Posty: 16380
Może wspomóc postęp choroby,zbyt krótki okres.Antybiotyki są jedną z przyczyn powstawania grzybicy dlatego powinny być stosowane przy tym leki osłonowe oraz probiotyki.

_________________
Nie udzielam porad przez pw!
Z dn.10.07.2014 zawieszam udzielania porad
Tylko trudne przypadki


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
Post: 2012-06-30, 18:55 
Offline
Użytkownicy

Rejestracja: 2012-06-30, 18:12
Posty: 1
No właśnie. Ja też przedwczoraj wieczorem zauważyłem, że mój język ma jakiś pomarańczowy kolor. Przypadkowo, przy szczotkowaniu zębów. Wcześniej tego nie było, bo bym zauważył. No i nie przypominam sobie żebym kiedykolwiek wcześniej coś podobnego z językiem miał.
Nie zmieniałem w ostatnim czasie ani szczoteczki do zębów, ani pasty do zębów. Język nie boli, ani zęby, ani dziąsła.
Ostatnio jedynie chory byłem, jakieś mocniejsze weekendowe przeziębienie, wziąłem na noc Gripex'a później na gardło i kaszel troche Cholinex'ów (standard).
Jedynie po przeziębieniu do dziś mnie dusi suchy kaszel, no i ostatnio jeszcze przy tym miałem jakiś ścisk w gardle chyba gdzieś przy krtani, że mnie nawet bolało jak śline przełykałem, ale już całkiem przeszło bo nie mam już podobnych odczuć.
Został ten język od dwóch dni. Ale nie wiązał bym tych spraw. Chociaż nie chcę mędrkować, więc wolę zapytać kogoś mądrzejszego i doświadczonego ? Co to może być ? powinienem się martwić ?
Mam nic nie robić i zaczekać co się będzie działo ? Albo podziałać jakimiś domowymi sposobami ? Jeśli tam to jakimi ? Zęby myję regularnie codziennie i co najmniej 2x dziennie.
Jak dla mnie język wygląda troche jak po takich farbujących lizaków np. coca-colowych dla dzieci :) Więc może to od nadmiaru Coca-coli ? hehe
Może ktoś się wypowiedzieć na ten temat?
Z góry dziękuję :)

Obrazek
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  


sklep medyczny



Technologię dostarcza phpBB3® Forum Software © phpBB Group