forum medyczne

Forum medyczne. Porady medyczne. Forum psychologiczne. Lekarze.

Forum poświęcone chorobom, zdrowiu intymnemu, psychicznemu, nerwicom.

sklep medyczny

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Użytkownicy

mam 19 lat, jestem studentką
Wszyscy widzą we mnie miła pozytywną radosną osobę, chcą ze mną spędzać czas, potrafię poprawiać humor, wielu znajomym pomagam w różnym stopniu, mam różnych znajomych i ze stwierdzoną depresją i z chwilowymi załamaniami i z nie ciekawą przeszłością i osoby które kiedyś przeżywały poważne problemy psychiczne, są też nieszczęśliwe miłości i osoby z patologicznych rodzin.
Nigdy nie odmawiam pomocy, nawet jeżeli człowieka mało znam i tak potrafię pomóc mu odnaleźć pozytywy życia czy przez prostą rozmowę chociaż na chwile sprawić że autentycznie czuje się lepiej. Mam w sobie dużo pozytywnej energii którą bez konsekwencji rozdaję, mam też cierpliwość i dużo satysfakcji z tego co robię.
Siedzi jednak we mnie ta mroczna strona.
Sądzę że od bardzo bardzo dawna bo przynajmniej od 5lat cierpię na depresję.
Wszystko na to wskazuje, kiedyś zdarzało mi się robić proste teściki w a wyniki informowały mnie że mam jak najszybciej zgłosić się do specjalisty. Dwa razy przeżyłam stan lękowy, to było straszne.
Jestem bardzo spokojnym człowiekiem, bardzo ciężko jest mnie zdenerwować czy wyprowadzić z równowagi, kiedyś myślałam nad śmiercią jednak planuję umrzeć śmiercią naturalną, nie mam zamiaru jej pomagać. mimo wszystko pod silnymi emocjami dwa razy tak poważniej zdażyło mi się pocharatać, raz miałam paskudne ślady na całym ręku które zeszły po 5 dniach, udało mi się je ukryć i szczerze mówiąc sama się przestraszyłam, drugi raz w przez 40 minut jazdy autobusem pocharatałam się na nadgarstku tak że zdarłam naskórek na powierzchni 2cm na 3cm, nosiłam mały opatrunek mamie coś zmyśliłam ale znowu sama przestraszyłam się tego co zrobiłam.