forum medyczne

Forum medyczne. Porady medyczne. Forum psychologiczne. Lekarze.

Forum poświęcone chorobom, zdrowiu intymnemu, psychicznemu, nerwicom.



sklep medyczny




Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Post: 2011-12-12, 20:34 
Offline
Użytkownicy

Rejestracja: 2011-12-12, 19:44
Posty: 1
Witam, nie wiem czy w dobrym podtemacie umieszczam swoj wątek, ale ten wydał mi się najodpowiedniejszy. Mój problem polega na czerwienieniu się. W normalnych sytuacjach moja skóa jest normalnego koloru. Jednak są sytuacje że nagle robi mi się gorąco czuję że lekko poce się na czole i robie się czerwony. W rozmowie ze znajomymi zdarza się to bardzo rzadko, muszę się naprawdę zawstydzić, ale czasem po prostu robi mi się ciepło i czerwienie się. Najgorzej jest przy odpowiedziach ustnych lub egzaminach. Ale to też nie zawsze. Na jednych zajęciach jest wszystko dobrze, ale są takie, że wystarczy, że prowadzący dezwie się do mnie a aj już czuję że robi mi się gorąco. Podejrzewam, że może to wynikać z tego, że boję się, że powiem cos zle i nagle wszyscy zaczna sie smiac. taka sytuacja jest nie do przyjecia.
Przepraszm, za troche chaotyczną wypowiedź ale ciężko mi pozbierać myśli... Czytałem troche na temat leczenia czerwienienia się i zauważyłem, że ludzie z tym problemem chwalą sobie terapie u psychologa. Stą dmoje pytanie czy może ktoś brał udział w takiej terapii, czy ktoś może mi coś podpwoeidzieć? Jestem teraz na II roki, 1,5 roku obrona pracy licencjackiej... chciałbym na niej wyglądac w miarę normalnie a nie jak burak siedzący przed prfesorami, cały czerwony i zestresowany.
Z góry dziękuję za pomoc.

P.S wiem, że tu są ludzie z większymi problemami, ale jednak czerwienienie się też jest dużym prblemem, powoduje że czlowiek traci wiare w siebie i naprawde jest z tym ciezko.


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
Post: 2011-12-13, 10:59 
Offline
Ekspert
Ekspert
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2011-02-10, 23:23
Posty: 15925
Jako przyczynę można uznać jaskra czy zaburzeniami układu współczulnego.Mozna tu stosować blokery ale wskazana jest konsultacja psychoterapeutą.

_________________
Nie udzielam porad przez pw!


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  


sklep medyczny



Technologię dostarcza phpBB3® Forum Software © phpBB Group