forum medyczne

Forum medyczne. Porady medyczne. Forum psychologiczne. Lekarze.

Forum poświęcone chorobom, zdrowiu intymnemu, psychicznemu, nerwicom.



sklep medyczny




Strefa czasowa UTC [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Post: 2011-05-12, 08:23 
Offline
Użytkownicy

Rejestracja: 2011-05-12, 07:11
Posty: 3
mam 47lat i od pewnego czasu pojawiają mi się na dloniach takie plamy,większe,mniejsze.Nie są to narośla a normalne plamy skóry.Czy to może sygnalizoawć jaką chorobę,czy jest potrzebna wizyta u dermatologa.Da się to jakoś usunąć?


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
Post: 2011-05-12, 08:47 
Offline
Użytkownicy
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2011-04-15, 08:47
Posty: 567
Witam

Tak wskazana jest wizyta u lekarza dermatologa, może byc to bielactwo.

Pozdrawiam


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Post: 2011-05-12, 09:32 
Offline
Użytkownicy

Rejestracja: 2011-02-03, 21:46
Posty: 2257
joanita pisze:
mam 47lat i od pewnego czasu pojawiają mi się na dloniach takie plamy,większe,mniejsze.Nie są to narośla a normalne plamy skóry.Czy to może sygnalizoawć jaką chorobę,czy jest potrzebna wizyta u dermatologa.Da się to jakoś usunąć?

Przyczyn tego stanu może być wiele.Wskazana wizyta u dermatologa.

_________________
http://medyczne-forum.pl/


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
Post: 2011-05-12, 11:13 
Rady jw. do dermatologa.Sądzą z opisu są to objawy słonecznego opalania i starzenia się skóry.Opis nie pasuje do zmian typu atypii.raczej rogowacenie.Dermatolog zleci maści o zastosowaniu miejscowym.Jest kilka metod usunięcia ale najpierw należy zdiagnozować.Po wizycie u dermatologa proszę się zgłosić.


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: 2011-05-12, 16:54 
Offline
Ekspert
Ekspert
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2011-03-06, 11:43
Posty: 548
Plamy na skórze mogą mieć także związek z wątrobą, albo zmianami hormonalnymi.Ale najlepiej udac się do lekarza

_________________
Aktualnie porady udzielamy na: http://medyczne-forum.pl/


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
Post: 2011-05-12, 17:04 
Offline
Użytkownicy

Rejestracja: 2011-05-12, 07:11
Posty: 3
Bardzo dziękuję za rady i byłam właśnie u dermatologa prywatnie,okazało się że jest to zrogowacenie wynikające od słońca.Mam maść zapisaną do stosowania przez 2 tygodnie i ma zejść po tym czasie.Bardzo dziękuję za poradę.


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
Post: 2011-05-15, 08:31 
Offline
Użytkownicy
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2011-04-15, 08:47
Posty: 567
Przepraszam, ze odswiezam watek, ale mam pytanie jaką pani dostała maść, może pani powiedzieć? ;-)
Interesuje mnie to.
Pozdro


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
Post: 2011-05-15, 08:44 
Offline
Użytkownicy

Rejestracja: 2011-05-12, 07:11
Posty: 3
Diprosalic
do stosowania 2 razy dziennieprzez 2 tygodnie


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa UTC [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  


sklep medyczny



Technologię dostarcza phpBB3® Forum Software © phpBB Group